The Walker - Fitz & the Tantrums

存档灵魂:

The Walker
大步流星

 

【歌词】

 

Ooh, crazy's what they think about me
Ain't gonna stop cause they tell me so
Cause 99 miles per hour baby,
Is how fast that I like to go.
哦, 他们认为我太过疯狂,
我绝不会因他人的看法, 
去停止我的步伐。
速度99英里起步, 宝贝,
有多快就走多快, 
我喜欢速度感。

Can't keep up with my rhythm
Though they keep trying.
Too quick for the lines they throw.
I walk to the sound of my own drum,
It goes, they go, we go, hey yeah yeah yeah
是不是跟不上我的节奏,
无论他们如何浑身解数,
我的速度超越他们底线。
我步伐踩在我心的鼓点,
心在击打, 在不断敲击, 驱赶我们走起来,
嘿, 是的, 是的, 是的......

[Chorus:]

Oh, here we go
Feel it in my soul
Really need it, need it, so go
Gotta feel it, body takes control
Really need it, need it
哦, 来让我们大步走起来,
感觉的灵魂,
感觉真实, 感觉节奏, 就如此大步走起来
感觉心的击打, 去把身体操控,
需要感觉真实, 需要感觉节奏。

I wake up to the city of angels
To see my name headlining the coast
They say I'm a walking dreamer, baby
If I stop they would make the show
我要去唤醒天使之城,
看我的大名写在海边。
他们说我是一个梦游者, 宝贝,
如果我停止了步伐, 
就给了他们证明的可能。

Can't keep up with my rhythm
Though they keep trying.
Too quick for the lines they throw.
I walk to the sound of my own drum,
It goes, they go, we go, hey yeah yeah yeah
是不是跟不上我的节奏,
无论他们如何浑身解数,
我的速度超越他们底线。
我步伐踩在我心的鼓点,
心在击打, 在不断敲击, 驱赶我们行走,
嘿, 是的, 是的, 是的......

[Chorus x2]

Everybody walk
Everybody walk
Everybody walk, walk, walk...
每一个都大步走起来
每一个都大步走起来
全都大步走起来, 走起来, 走起来…

[Chorus x2]

评论 ( 8 )
热度 ( 17 )

© 四点钟走马灯-子夜 | Powered by LOFTER