99 Problems - Hugo

存档灵魂:

99 Problems
99个麻烦


【歌词】

 

If you have a girl problem I feel bad for you son
I got 99 problems and a bitch ain't one
如果你的女孩成为你的麻烦 我深感遗憾 孩子
我有99个麻烦 但泼妇没列在其中
「一个泼妇就抵得上100个麻烦」

 

Tip my hat to the sun in the west, feel the beat right in my chest
At the crossroads a second time, make the devil change his mind
It's a pound of flesh but it's really a ton
99 problems and a bitch ain't one
当太阳西沉提示我戴上帽子,
这样才能感觉我的心跳属于我。
如果在那十字路口能有第二次选择,
让魔鬼改变他的想法。
那不过一磅重的肉,但它确有一吨的沉。
99个麻烦 但泼妇没列在其中。
「一个泼妇就抵得上100个麻烦」


If you have a girl problem I feel bad for you son
I got 99 problems and a bitch ain't one
99 problems but a bitch ain't one
如果你的女孩成为你的麻烦 我深感遗憾 孩子
我有99个麻烦 但泼妇没列在其中
99个麻烦 但泼妇没列在其中。
「一个泼妇就抵得上100个麻烦」

 

Like broken glass under my feet, I can lose my mind in the sea.
Looking for prize but I don't blood, order one drink then I drink the flood.
You can come inside but your friends can't come
99 problems and a bitch ain't one
就像赤脚踩在玻璃碴上,我迷失在心烦意乱的海。
寻求奖赏但别血流不止,
别刚喝了一瓶啤酒  就大醉不醒。「酒不醉人 女人迷人倒」
你进来,但你的朋友不能。「女人在就没酒胆」
99个麻烦 但泼妇没列在其中。
「一个泼妇就抵得上100个麻烦」

 

If you have agirl problem I feel bad for you son
99 problems and a bitch ain't one
如果你的女孩成为你的麻烦 我深感遗憾 孩子
99个麻烦 但女人没列在其中
「一个泼妇就抵得上100个麻烦」

 

I got 99, 99, 99, 99, 99 problems but a bitch ain't one
我有99、99、99、99、99个麻烦 但泼妇没列在其中
「所有的麻烦也没有一个泼妇麻烦」


99, 99 problems but a bitch ain't one
99、99个麻烦 但泼妇没列在其中
「再多的麻烦也没有一个泼妇麻烦」


评论 ( 2 )
热度 ( 54 )

© 四点钟走马灯-子夜 | Powered by LOFTER